a) Onze redacteuren zijn onafhankelijk van de fabrikanten van de aanbevolen producten. We publiceren wel links naar verschillende webshops waar we mee samenwerken. Lees meer. b) Wij gebruiken cookies om het bezoekersgedrag op deze website te analyseren. Door verder te surfen op deze site geef je toestemming voor het gebruik ervan. Privacybeleid.

Apple Horloge Verkopen Statistieken: Actueel overzicht [Met nieuwe gegevens]

In deze blogpost verkrijgen u actuele inzichten en cijfers over de verkoopstatistieken van Apple Horloges, inclusief nieuwste gegevens die u kunnen helpen de laatste trends en patronen in de markt te begrijpen.

  • In Q4 2018, het marktaandeel van Apple in de smartwatch-sector was 51%.
  • In 2019, Apple heeft ongeveer 31 miljoen horloges verkocht, wat voor het eerst meer was dan het totale aantal wereldwijd verkochte horloges van de gehele Zwitserse horloge-industrie.

Actuele Apple Horloge Verkopen Statistieken

In Q4 2018, het marktaandeel van Apple in de smartwatch-sector was 51%.

In het vierde kwartaal van 2018 had Apple een marktaandeel van 51% in de smartwatch-sector. Dit betekent dat meer dan de helft van alle smartwatches die in dat kwartaal wereldwijd verkocht werden, Apple-producten waren. Als u het percentage 51% als een verhouding zou beschouwen, betekent dit dat voor elke 100 verkochte smartwatches, 51 ervan door Apple werden geproduceerd. Dit geeft dus aan dat Apple een dominante speler was in de smartwatch-industrie tijdens deze periode.

In 2019, Apple heeft ongeveer 31 miljoen horloges verkocht, wat voor het eerst meer was dan het totale aantal wereldwijd verkochte horloges van de gehele Zwitserse horloge-industrie.

In 2019 heeft Apple een opmerkelijke prestatie geleverd door wereldwijd ongeveer 31 miljoen horloges te verkopen. Dit aantal overtrof, voor het eerst, de totale verkoop van horloges gerealiseerd door de gehele Zwitserse horloge-industrie in datzelfde jaar. Dit impliceert dat Apple in dat jaar een leidende positie innam in de horlogemarkt, boven gerenommeerde merken zoals Rolex, TAG Heuer of Patek Philippe. Dit markeert niet alleen het succes van Apple’s strategie in de technologie-markt, maar laat ook de verschuivende consumentenvoorkeuren zien naar slimme horloges die meer kunnen bieden dan traditionele tijdwaarneming. Het is daarom belangrijk voor u om te begrijpen dat deze statistiek zowel technologische trends als veranderingen in consumentengedrag weerspiegelt.

Referenties

0. – https://www.idc.com

1. – https://www.businessinsider.com

Originally posted 2023-11-14 12:11:29.

Inhoudsopgave